اس ام اس عاشقانه ، پیامک عاشقانه ، آفلاین عاشقانه ، مسیج عاشقانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 28 آبان 1389
بازدید : 747
نویسنده : amin

از بچگی بهم یاد دادند که هر ساعت 60 دقیقه است و هر دقیقه 60 ثانیه..
ولی کسی نگفت که هر ثانیه بدون تو 100 ساله

 

 

 

 

پیش هر تیغی سپر باید گرفت. پیش تیغ دوست سر باید گرفت. جانب خود را مبین گر عاشقی. جانب دوست در نظر باید گرفت

 

 

 

 

زندگی وقتی قشنگه که در کتاب قانون آن اصل معرفت ماده محبت و تبصره عشق نوشته شده باشه.

 

 

 

 

طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند که امشب تا سحر این عاشق دلخسته میمیرد ز هر جا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد

 

 

 

 

اگه بگم خرابتم قول میدی تعمیرم كنی؟

 

 

 

 

تق، تق، تق، کیه؟من گدای دوره گردم... اومدم دورت بگردم

 

 

 

عاشق آن نیست كه عشق تكه كلامش باشد. عاشق آن است كه وفاداری مرامش باشد.

 

 

 

 

در پاسخ نامه ام گل یخ دادی
هربار مرا وعده دوزخ دادی
یک بار برو کلاس خیاطی عشق
شاید که خدا کرد و به ما نخ دادی

 

 

 

سیل دریا دیده هرگز بر نمی گردد به جوی
نیست ممکن هرکه عاشق شد دگر عاقل شود

 

 

 

اگه خرابی خرابتم
اگه مستی شرابتم
اگه هستی كنارتم

اگه نیستی به یادتم

 

 

 

چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن چه زیباست همیشه در تنهایی تو را حس کردن چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم . نازنین من همچون نفس کشیدن تو را بخاطر می سپارم. یک روزه دیکه هم بدون تو گذشت

 

 

 

 

2 تا گل نام ببر که با "خ" شروع بشه.
...
...
درسته! خودم و خودت!

 

 

 

 

اگر باغ نگاهم پر ز خار است ،‌ گلم تاراج دست روزگار است، به چشمانت قسم با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است


 

 


 

 

در اتوبان زندگی وقتی تابلوی وجود تو را میبینم ، از سرعتم می كاهم و به درجه بنزین تحملم چشم میدوزم

 

 

 

دل تو اولین روز بهار... دل من آخرین جمعه سال... و چه دورند و چه نزدیک به هم!

 

 

 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایناهمه تو رو دوست دارن، اونی که غش کرده منم

 

 

 

 

نگاه ساكت باران بروی صورتم دزدانه می لغزد ولی یاران نمی دانند كه من دریایی از دردم به ظاهر گرچه میخندم

 

 

 

باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم، من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم

 

 

 

 

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته

 

 

 

داش سام علیك
با اجازت روغن ماشینتو خالی كردم به جاش خون جیگرمو ریختم تا هر وقت استارت زدی به عشقت بسوزم
ذت زیاد !!

 

 

 

میدونی اس ام اس خالی یعنی چی؟ یعنی به یادتم ولی حرفی واسه گفتن ندارم!

 

 

 

 

اگه بعد از 120 سال رفت یاون دنیا و خواستی از صراط رد شی و بهت گفتن یكی هست كه حلالت نكرده بدون اون منم كه به این بهونه میخوام یه بار دیگه ببینمت

 

 

 

آنقدر زیر لبم نام تورا زمزمه كردم... كه لبم سوخت ولی نام تورا توبه نكردم..

 

 

 

 

در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام... تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام...

 

 

 

پروانه به دور شمع گشت و پرش سوخت... من به دور تو گشتم جگرم سوخت...

 

 

 

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟
الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من!

 

 

 

زندگی درك همین امروز است . ظرف دیروز پر از بودن توست . شاید این خنده كه امروز دریغم كردی ، آخرین فرصت همراهی ماست

 

 

 

چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاری ست چگونه عکس تو در برق شیشه ها پیداست چگونه جای تو در جان زندگی سبز است

 

 

 

ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من
ای كلامت بهترین اثبات عشق ،‌ با تو ماندن آرزوی رویای من

 

 

 

آخر از عشق تو ساکن در کلیسا می شوم میکشم دست از مسلمانی مسیحا می شوم یا لباس عاشقی را از تنم بیرون کنید یا که من خاکستر کوی رفیقان می شوم

 

 

 

 

مثِ یه سایه داری گم می شی آروم آروم، روی جاده
با خودم می گم کاشکی بباره بارون، اما چه فایده؟
بغضمو می ریزم تو چند حرف ساده...
دوستت دارم

 

 

رو ساحل سرخ دلت اسم كسی رو حك نكن
به اینكه من دوستت دارم حتی یه لحظه شك نكن...

 


پروانه نمی میرد تا گل به بغل دارد
این سینه نمی میرد تا عشق تورا دارد

 

ای نگاهت رونق فردای من ، در تو معنا می شود دنیای من
ای كلامت بهترین اثبات عشق ،‌ با تو ماندن آرزوی رویای من

 

 

 

عشق رو نمیشه با یه شاخه گل مقایسه کرد ولی میشه عشق رو با یه شاخه گل اثبات کرد


 

 

مگه میشه نباشی تو حریر خاطرم
مگه میشه نگذری از کنار پنجره ام
مگه میشه بی هوات لحظه ای نفس کشید
مگه میشه بی چشات رنگ خوشبختی رو دید

 

 

 

قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله
من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله

 

 

 

 

می شود ای دوست آیا آن نگاهت را خرید ؟
یا برای آسمان ها روی ماهت را خرید؟
من دلم لبریز از آشوب و زنگار رو غم است
می شود آیینه وش یه لحظه آهت را خرید؟

 

 

 

 

سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد

 

 

 

 

تو مپندار که از عشق تو دل برگیرم... ترک روی تو کنم دلبر دیگر گیرم... بعد صد سال اگر از سر قبرم گذری... من کفن پاره کنم عشق تو از سر گیرم...

 

 

 

لبریزتر از هزار پیمانه شدیم دیوانه‌تر از هزار دیوانه شدیم دیدیم گلی به روی ما می‌خندد از پیله درآمدیم و پروانه شدیم




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس ها , ,
:: برچسب‌ها: اس ام عاشقانه , آفلاین عاشقانه , off عاشقانه , off eshgholan , , عاشقانه اس ام اس , عاشقانه ترین اس ام اس ها , SMS asheghane , Payamak Asheghane , Message asheghane , offline asheghane ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به silverstar خوش اومدین امیدوارم لحظات خوبی رو اینجا سپری کنین اگه کسی مایل به تبادل لینک بود مارو لینک کنین و قسمت نظرات وبلاگ خبر بدین

به نظر شما این وبلاگ ارزش تبدیل شدن به یک سایت رسمی رو داره


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوشته ی طنز.جوک.خنده و آدرس silverstar.loxblog.ir
لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com